Postup pre reklamáciu / zaslanie prístroja na opravu
- Najprv nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo faktúry alebo číslo objednávky. Častokrát dokážeme technické ťažkosti vyriešiť aj na diaľku bez potreby zaslania objednaného tovaru na prešetrenie. V prípade potreby môžete byť požiadaný o poskytnutie dodatočných informácií, napr. zaslanie fotky tovaru cez e-mail alebo sériové číslo prístroja.
- Ak si situácia na základe komunikácie s pracovníkom vyžaduje fyzické prešetrenie tovaru, doručte nám ho osobne alebo ho pošlite v pôvodnom balení, zabezpečte proti otrasom (napr. bublinkovou fóliou alebo inou výplňou), aby sa tovar počas transportu nepoškodil. V prípade oficiálnej reklamácie vyplňte a priložte aj reklamačný formulár a poskytnite nám aj doklad o zakúpení (číslo faktúry). Pri osobnom doručení si najprv dohodnite prosím termín doručenia.
- Náklady na doručenie tovaru znáša reklamujúci. Pre minimalizáciu nákladov spojených s doručením nám stačí tovar zaslať cez Slovenskú poštu ako doporučený list na adresu:
Dávid Marcel
Water Resources, s.r.o.
poste restante (vypisuje sa do kolónky Ulica)
840 05 Bratislava
Na podací lístok alebo do elektronického podacieho lístka zadajte aj e-mail (objednavky@phmeter.sk) alebo mobil (0948 857 019), aby nás mobilná aplikácia upozornila na prichádzajúcu zásielku. Ak do podacieho lístka neuvediete kontaktný údaj (mobil alebo e-mail), o odoslaní zásielky nás prosím informujte. V opačnom prípade nebudeme vedieť, že je zásielka na pošte uložená a po pár dňoch sa vám môže vrátiť ako neprevzatá.
- Na odoslanie zásielky môžete využiť aj službu Packeta (bývalá Zásielkovňa). Vašu zásielku posielajte do Z-BOXu s ID 10162 (Dúbravská cesta 4, Westend, 841 04 Bratislava). V údajoch prijímateľa vyplňte náš e-mail a mobil.
- V prípade doručenia kuriérom posielajte na adresu:
Water Resources, s.r.o.
K Železnej studienke 8
811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Dávid Marcel
E-mail: objednavky@phmeter.sk
Mobil: 0948 857 019
- Po obdržaní zaslanej zásielky sa reklamácii začneme bezodkladne venovať. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
Prílohy - dokumenty k stiahnutiu
Reklamačný formulár (PDF)