Postup pre reklamáciu / zaslanie prístroja na opravu

  1. Najprv nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo faktúry alebo číslo objednávky. Častokrát dokážeme technické ťažkosti vyriešiť aj na diaľku bez potreby zaslania objednaného tovaru na prešetrenie. V prípade potreby môžete byť požiadaný o poskytnutie dodatočných informácií, napr. zaslanie fotky tovaru cez e-mail alebo sériové číslo prístroja.
  2. Ak si situácia na základe komunikácie s pracovníkom vyžaduje fyzické prešetrenie tovaru, doručte nám ho osobne alebo ho pošlite v pôvodnom balení, zabezpečte proti otrasom (napr. bublinkovou fóliou alebo inou výplňou), aby sa tovar počas transportu nepoškodil.
  3. Náklady na doručenie tovaru znáša reklamujúci. Pre minimalizáciu nákladov spojených s doručením nám nemusíte tovar posielať kuriérom. Stačí, ak nám tovar zašlete cez poštu ako obyčajnú listovú zásielku alebo doporučený list na adresu:

    Water Resources, s.r.o.
    poste restante
    840 05 Bratislava

    O odoslaní zásielky nás prosím informujte. V opačnom prípade nebudeme vedieť, že je zásielka na pošte uložená a po pár dňoch sa vám môže vrátiť ako neprevzatá. Ak máte k zásielke podacie číslo, poskytnite nám ho, čo urýchli celý proces.

  4. V prípade doručenia kuriérom zadajte aj kontaktné údaje. Adresa je:

    Water Resources, s.r.o.
    K Železnej studienke 8
    811 04 Bratislava
    E-mail: objednavky@phmeter.sk
    Mobil: 0948 857 019

  5. Po obdržaní zaslanej zásielky sa reklamácii začneme bezodkladne venovať. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.